КЛИЕНТИ ПО ЦЯЛ СВЯТ, ИЗПОЛЗВАЩИ

Manor

Търговия на дребно по нов начин: 360° изживяване за клиентите с POS решението на Zucchetti за касови системи, везни и самообслужване.

MANOR

КЛИЕНТ: Manor SA
ОТРАСЪЛ: Търговия на дребно
СЛУЖИТЕЛИ: 8000
УЕБСАЙТ: www.manor.ch

Профил:

Групата швейцарски универсални магазини посреща своите клиенти в най-атрактивните места в страната и по този начин допринася за оживяването на швейцарските градове. Manor AG със седалище в Базел, е най-голямата верига универсални магазини в страната. Компанията, която е утвърдена и представена на национално ниво, дава работа на около 8000 души и в момента.

Групата Manor включва 59 универсални магазина Manor, 27 супермаркета Manor Food и 26 ресторанта Manora. Като цяло Manor предлага над един милион продукта от приблизително 2800 доставчици от цял свят. Сред тях около 700 са местни производители, които доставят сезонни продукти на пазарите Manor Food.

Manor използваше POS решение, което беше разработено специално за компанията. С течение на времето то остарява, което означаваше, че създава търкания в ежедневната дейност и представляваше предизвикателство и за въвеждането на по-модерни и иновативни инструменти от други доставчици, тъй като POS решението не можеше да работи добре с тези системи.

Тъй като универсалният магазин Manor предлага на клиентите си както обичайното касово обслужване, така и self-service кетъринг, self-checkout каси, те се нуждаеха от POS система, която може да предложи решение за всички тези различни нужди.

Продуктът TCPOS беше най-подходящото решение – осигуряваше една централна система за всички точки на продажба с надеждни офлайн възможности и висока производителност по отношение на броя на артикулите и активиране на автоматични промоционални кампании.

Con más de 375 puntos de venta en el territorio nacional, Penny Market necesita gestionar el personal de forma puntual y eficiente, especialmente en lo que se refiere a la organización del personal de cada tienda. Es fundamental asegurar una presencia y distribución del personal adecuadas en diferentes horarios y en los periodos de máxima actividad a lo largo del año.

Manor вече използваше основните си ERP и POS системи от дълго време, но за да отговори на бъдещите изисквания на клиента за цифровизация и работа с различни платформи и хардуер, Manor обнови и разшири своя системен пейзаж. Това надграждане беше осъществено в рамките на програмата OMNIA на Manor. В рамките на програмата, беше оценено и внедрено софтуерното решение TCPOS, в допълнение към обновяването на хардуера на POS и везните.

Заявките бяха изпълнени въз основа на взаимно съгласувана спецификация. Ефективното изпълнение на проекта беше осъществено в продължение на две години – от 2016 г. до 2018 г.  Заедно Manor и Zucchetti решиха да реализират проекта, използвайки гъвкава методология. Тя включваше поредица от повтарящи се срещи, на които Zucchetti Switzerland актуализираше клиента на всеки етап от проекта, като по този начин улесняваше управлението на всяка нова заявка.

Съществуващите процеси на продажби бяха анализирани и оптимално внедрени в новата среда на TCPOS.

Мартин Глейзър – ръководител на ИТ POS услуги – Manor AG

Manor търсеше партньор, който вече е запознат с бизнеса с търговия на дребно в Швейцария и който ще продължи да развива решението, както за клиента, така и съвместно с него. Zucchetti предостави иновативни идеи за това как могат да бъдат опростени вътрешните процеси в Manor. В резултат на това както персоналът, така и крайните клиенти се възползваха от оптимизирано и удобно преживяване на касите.

Свържете се с нас

Свържете се с нас.

Благодаря!

  • Zucchetti за защита на Вашите данни. Прочетете политиката за поверителност.
Close