КЛИЕНТ: Boggi Milano
ОТРАСЪЛ: Clothing
СЛУЖИТЕЛИ: 8000
УЕБСАЙТ: www.boggi.com
Профил:
Boggi Milano проектира модерна мъжка мода от 1939 г., като се грижи за всеки аспект, от производството до дистрибуцията, за да предлага и разпространява
свой собствен стил и качество по целия свят. С постоянната си световна експанзия, Boggi Milano е израз на италианското съвършенство, насочено към модерния, съвременен, космополитен бизнесмен. Компанията има повече от 180 магазина, разположени в 35 страни по света.
Boggi Milano е марка, която може да достигне до целия пазар, като същевременно е самата себе си, автентична, вечна.
- Time & Attendance
- Attendance Workflow
- HR Portal
- HR Budget & Cost Management
- HR Analytics
- Attendance Terminals
Boggi Milano винаги е бил модна компания, но и компания за хора: всъщност нейните служители са истински свидетелства за ценностите и ДНК на компанията.
За своите 1200 служители, разпределени по целия свят, Boggi Milano търсеше софтуерно решение, което би могло оптимално да управлява целия жизнен процес на служителите, както в магазина, така и в офисите, които предоставят на магазините всички услуги.
По-специално, това изискваше ефективни решения за набиране на персонал, програма по обучение и задържане на таланти, управление на работно време и смените, контрол на достъпа, но също и система за аналитично изчисляване и паниране на всички разходи свързани с персонала в цялата компания.
Благодарение на развитието на марката, и доброто управление, в момента има над 180 активни магазина и предстои отваряне на още 33.
Софтуерът Zucchetti промени драстично управлението на персонала и всички фирмени HR процеси: от прогнозиране на смените и планиране на дейностите в магазините до наблюдение на посещаемостта им, с импортиране на всички данни за персонала, окончателни изчисления и управление на разходите.
Прогнозиране на смени, планиране на ресурсите и натоварвания, приложенията за бюджетиране са от съществено значение за Boggi Milano и за да може да знае подробно годишните разходи за човешки ресурси за всеки регион.
Благодарение на Zucchetti Time and Attendance Project, винаги е възможно да се въведе адаптивно планиране на смените в магазина, както данните за продажби, така и потоци от клиенти в рамките на един ден.
Мониторингът на посещаемостта също е разработен с цел управление на продажбите и качеството: интерфейсът на приложението прави комуникацията на всички данни за посещаемостта от компанията до местния доставчик на заплати проста и незабавна във всички страни, където Boggi Milano е реалност.
Паоло Селва – Корпоративен изпълнителен директор в Boggi Milano
В сравнение с други важни доставчици, ние избрахме Zucchetti HR пакета, тъй като той напълно отговаря на нашите нужди за управление на персонала. Освен това Zucchetti е солиден технологичен партньор, който ни позволява да управляваме бързо всички наши нужди от човешки ресурси във всички наши магазини по света.
Да можем да зададем целеви цикли на време и смени за нашите служители и да имаме перфектни резултати буквално промени живота ни. Също така, пълната интеграция между софтуера Zucchetti и управлението на нашия логистичен склад, офиси, пътуващ персонал, дори в различни часови зони, ни позволява постоянно и ефективно да контролираме всички фирмени процеси. Zucchetti HR Infinity ни дава тази допълнителна сила, за да можем да вършим работа, която преди това отнемаше много време, по бърз и прецизен начин. Боги Милано определи Zucchetti като международен партньор с високи постижения, който може да отговори на усложненията на широкообхватно, сложно, многоезично и многостранно управление на човешките ресурси. Всеки ден можем да разчитаме на иновативни ИТ инструменти и да управляваме нашата сложна мрежа, способна да отговори на непрекъснатите пазарни предизвикателства.